16 January 2007

Johor Flood Victims Charity Dinner


This little lenglui blogger is gonna organise a charity dinner to aid Johor Flood Victims, details as below :


Lisan, one of the organiser ... she got a blog too!

This is what she said :

Venue : Royale Bintang, Damansara ( The Curve )
Date : 27th January 2007.
Time : 7pm - 11pm
Tickets : RM50. will be sold on that night itself.

Targeting at students lah.
email me? at this email add = ylisan@hotmail.com for more info and all.

urm. what else arh.
owh.

This is for the Johor Flood Victims and a few of the BRATs ( From Star
Paper, Star Metro ) is organising this event.

need sponsors.
many many sponsors.
many many many many sponsors.

If you have a few bucks to spare, head on to the Royale Bintang a The Curve on the 27th January 2007, Its all for a good course!

8 comments:

  1. Anonymous12:04 am

    wah so leng lui...must go support.

    ReplyDelete
  2. omg. I'M SO FUCKING FLATTERED. lol.
    leng lui. pfffft. never hear you call me that also wann. i thought you call me hot. LOL.

    to readers! the details arent really exactly confirmed! read my blog for more details? will keep you all updated!

    ReplyDelete
  3. AND OF ALL PICTURES???
    that one arh?! come on la. you could've asked me for a better one right? the one that made you lau bei huid that night.....

    whoops. too much info.
    heehee.

    nvrm. Junior is in the picture! yay!!

    ReplyDelete
  4. belle5:08 pm

    orh.....wingz u lau beh huet with everyone gah

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:28 pm

    eh kinda confused now... on lisan's blog it says 28th.. on here it says 27th..

    O.o

    which, which?

    ReplyDelete
  6. change adi!!! lol. 10th Febuary!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous3:51 pm

    ahaa... alrightey then :)
    that means there's still time to shop :D

    ReplyDelete
  8. wingz! u go anot, since i came back edi, u go i go!

    ReplyDelete

Comments moderation ENableD.